FAQ over het gebruiken van een actiecode

Hoe gebruik ik een actiecode?

Je kunt een actiecode gebruiken tijdens het plaatsen van een online bestelling.

Let op: het is dus niet mogelijk om een bestelling telefonisch te plaatsen en daarbij een actiecode door te geven.

Kan ik een actiecode gebruiken bij het plaatsen van een online bestelling?

Ja, een actiecode kun je alleen gebruiken bij een online bestelling.

Je vult de code zelf in tijdens het afrekenen op onze website.

Let op: het is dus niet mogelijk om een bestelling telefonisch te plaatsen en daarbij een actiecode door te geven.

Kan ik een actiecode gebruiken als ik telefonisch een bestelling plaats?

Nee, dat is helaas niet mogelijk.

Een actiecode kun je alleen gebruiken bij het plaatsen van een online bestelling. 

Let op: het is dus niet mogelijk om een bestelling telefonisch te plaatsen en daarbij een actiecode door te geven.

Kan ik meer dan één actiecode gebruiken bij het plaatsen van een online bestelling?

Nee, dat kan helaas niet.

Je kunt bij het plaatsen van een online bestelling maar één actiecode gebruiken.

Let op: het is niet mogelijk om onze klantenservice te bellen om een actiecode alsnog aan je online bestelling toe te laten voegen. 

Kan ik nadat ik een bestelling heb geplaatst nog een actiecode gebruiken op deze bestelling?

Nee, dat is helaas niet mogelijk.

 Je vult de code zelf in tijdens het afrekenen op onze website. Achteraf toevoegen of verrekenen kan niet meer.

Let op: het is niet mogelijk om onze klantenservice te bellen om een actiecode alsnog aan je online bestelling toe te laten voegen. 

Kan ik jullie klantenservice bellen om een actiecode alsnog toe te laten voegen aan een online bestelling?

Nee, dat is helaas niet mogelijk.

Actiecodes moet je zelf online invullen tijdens het plaatsen van een online bestelling. Achteraf online toevoegen of telefonisch doorgeven kan niet meer.