Er waait een frisse wind door het bedrijf

Er waait een frisse wind door het bedrijf

Er waait een frisse wind door het bedrijf

Mijn zoon

De afgelopen twee coronajaren hebben we niet stilgezeten. Doordat er noodgedwongen minder barbecue feesten gehouden werden, hielden we meer tijd over voor andere zaken. Wij zijn dus niet achter de geraniums gaan zitten, maar hebben die extra tijd goed benut. Met wij, bedoel ik mijn zoon Jelle en ik. Na zijn managementopleiding in Innsbruck is hij op de zaak komen werken op de afdeling Financiëel/Marketing. Daar heeft hij meteen de bezem door de kast gehaald door alles wat maar mogelijk was te automatiseren. Met een externe adviseur die ons goed bij heeft gestaan, zijn we inmiddels een nieuwe weg ingeslagen.

Mee moderniseren

Op ICT-gebied zijn er grote sprongen gemaakt. Onze websites zijn geheel gemoderniseerd volgens de laatste technologieën om zo voor de klant nog meer bestelgemak te genereren. Enorm veel werk voor onze ict’ers, maar op lange termijn betaalt zich dit vast en zeker uit. En of je nu wil of niet, je moet mee met de tijd. Dat is voor de jongere generatie geen enkel probleem. Zij zijn opgegroeid in dit digitale tijdperk. Zij weten niet beter en bulken nog van de energie. Ik noteerde vroeger alles met pen en papier. Als het aan mij ligt vandaag de dag nog steeds. Maar dan krijg ik op mijn kop van mijn zoon: "Mee moderniseren is het motto, of anders… daar is de deur haha."

Kunstenaar

Soms slaat mijn zoon door. Hij wil veel, héél veel tegelijk. Enkele maanden geleden heeft hij ergens in Parijs een 'street-art' kunstenaar ontmoet. Deze (Loup Pélissier) heeft inmiddels de muren van de A-Z kantoren gepimpt. Wat er dan op nú op de muren staat? Abstracte kunst in de vorm van héél veel lachende gezichten of tewel 'Happy Faces'. Wel duizenden. Zelf ben ik niet zo van de kunst maar van deze kunstvorm word zelfs ik nóg vrolijker, dan dat ik van nature al ben. 

Duitse vrienden

Twee maanden geleden hebben we tussen neus en lippen door een GMBH, oftewel in Nederlandse termen een B.V. (besloten vennootschap), opgericht. Jelle wil onze barbecueproducten gaan afzetten in héél Duitsland en natuurlijk sta ik hier achter. Jonge mensen willen vooruit en ondernemen geeft energie, keer op keer. 'Stilstaan is achteruitgang', heb ik altijd op school geleerd. Dus gaan met die banaan: "Deutschland, jetzt kommen die Holländer haha!" Benieuwd naar het verdere verloop van al deze ontwikkelingen? Stay Tuned!

Al onze menu's zijn inclusief

Duurzaamheid

  • Wij werken volgens de laatste voedsel en veiligheidsnormen én 
    zijn hiervoor gecertificeerd d.m.v. het ISO-22000 certificaat.
  • Onze plastic verpakkingsmaterialen zijn 100% recyclebaar.
  • Onze voertuigen voldoen aan de laatste Euro6 normen.

Benodigdheden

  • Gasbarbecue (tafelmodel) inclusief gasfles
  • Porseleinen borden
  • RVS bestek, tangen & opscheplepels
  • Servetten

Service